Khenčen Parchhimbha Dorjee Rinpoče
Khenčen Lama Rinpoče se je rodil 20. novembra 1978 v Khamu (vzhodnem Tibetu). Od zelo zgodnjega otroštva je kazal neobičajno sočutje in naklonjenost do meditacije. Ko je bil star tri leta, ga je predstojnik Njingma linije, Njegova svetost Sera Yangtul Rinpoče, prepoznal za resnično reinkarnacijo Padma Dagnag Lingpe. Padma Dagnag Lingpa je bil reinkarnacija Nubchena Sangye Yeshe, enega od petih najbližjih učencev Guruja Padamasambhave, in ustanovitelj Yogi linije tibetanskega budizma. Nj. Svetost Sera Yangtul Rinpoče je prerokoval, da bo Khenčen Rinpoče v tem življenju še posebej koristil učencem v Evropi in ZDA.  Kljub pritiskom, da bi v ranih letih prevzel mesto opata štirih samostanov, je njegova mati spodbujala Khenčen Lamo Rinpočeja, da se loti temeljitega študija in praks.
Rinpoče je prejel naslednja budistična učenja:
  • študij besedila v 30 verzih Sambote, s Khenčen Jigme Namgyalom
  • študij predhodnih praks od Patrul Rinpočeja in študij devetih zaporednih vozov do razsvetljenja, s  Khenčen Padma Tsewang Rinpočejem
  • študij Sutre in Tantre na univezi Ahrik in univerzi Larung na Tibetu, pod vodstvom njegovega korenskega učitelja Njegove Svetosti Jigme Phuntsok Rinpočeja (študij je vključeval budistično filozofijo, meditacijo, logiko, medicino, astrologijo, jezike, slovnico, leksikografijo, plese in dramo)
  • dve leti študija Sankrita s Khenčen Pema Tsewangom
  • številna učenja, prenose in opolnomočenja od vodilnih mojstrov in učiteljev od vseh glavnih linij tibetanskega budizma: Nyingma, Sakya, Kagyu, Geluk, Jonang in Bonpo.
  • prejel je tudi naslednje ključne prenose, opolnomočenja in učenja: Kama in Terma (t.j. Dudjom Tersar, Nyingtik Yazhi (Khandro Nyingtik, Longchen Nyingtik, Vima Nyingtik, Dzamo Nyingtik, Rinchen Terzod, itn.); Šest Jog Narope; Mahamudra)
Rinpoče je nosilec in Tulku linije Padma Dagnag Lingpe, vključno s termo Dzogčen Kalačakre.
Ko je bil Rinpoče star 17 let, je prejel naslov Khenpo na Ahrig univerzi, na Velikem budističnem inštitutu za visoka učenja, v Khamu, na Tibetu, in leta 1999 pri 21-ih naslov Khenčen na isti univerzi. Leta 2001 je tudi Nj. Svetost Drikung Kyabgon Chetsang Rinpoče podelil Rinpočeju naslov Khenčen na Inštitutu Phagdru, v Kathmanduju, Nepalu.
(fotografija velikega Tertona, Padme Dragnag Lingpe)
Rinpoče je opravil tudi študij angleškega jezika na Coleg Menai, v Bangorju, Gwynedd in zaključil naslednje izpite: “Cambridge English Entry Level award in ESOL Skills for life; E2 Speaking and listening; E2 reading and ESOL for Information Technology”. Rinpoče je opravil tudi “Grade 5 examination in English for life in the United Kingdom” (britanski izpit za državljanstvo), na Trinity College London, Trinity Brimingham SELT Centre.
Rinpoče je specializiran za naslednja učenja:
  • Predhodne ali pripravljalne prakse (Besede mojega popolnega učitelja od Patrul Rinpočeja)
  • Krog učenj o Naravni osvoboditvi (Šestih bardojev) od Padmasambhave in o Ješe Lami od Jigme Lingpe
  • Učenja Padma Dragnag Lingpe o krogu Dzogčena
Med študijem je Rinpoče preživel tudi po dva do tri mesece na leto v tihem samotnem umiku, kar je skupaj zneslo štiri leta v umiku.
Po prejemu naslovov Khenpo in Khenčen, je Khenčen Lama učil debatiranje, astrologijo, sutro in tantro na mnogih različnih samostanih in centrih na Tibetu, v Nepalu, Indiji, Maleziji, Singapurju, na Kitajskem in v ZDA.  Rinpoče je imel redna letna učenja v samostanu Jewo v Khamu, na Tibetu in samostanu Ahnye v Khamu, na Tibetu.
Bil je tudi predstojnik – učitelj na Inštitutu Palden Phagdru Trust, v Kathmanduju (enkrat nadzoroval zaključek študija šestnajstih Khenpov)
Rinpoče je duhovni direktor:
  • Inštituta Awam v Tucsonu, Arizoni, v ZDA
  • Centra Awam Tibetan Heart, prav tako v Arizoni, ZDA, ter
  • Samostana Awam Gesar v Sloveniji
Rinpoče podeljuje učenja v budističnih centrih v Singapurju, Maleziji, Hong Kongu, Indoneziji, Sloveniji, Španiji in v Veliki Britaniji. Poleg učenj so njegova glavna prizadevanja osredotočena v izgradnjo in ohranjanje sirotišnice na Tibetu, ki trenutno zagotavlja prenočišče, hrano, obleke in izobrazbo 150 otrokom. V prihodnosti si želi na Tibetu zgraditi tudi center za umike za jogije. Rinpoče ima britansko državljanstvo.
Rinpočejeve sholastične objave:
1. Khenchen Lama, P.D. (od 2008 – sedaj). Številne pesmi in komentarji na Dharma blogu www.amahonet.blogspot.co.uk/p/blog-page-html (v tibetanščini)
2. Khenchen Lama, P. D. (2009). Komentar o 21 Tarah (v tibetanščini). Gansumz Publications. Ladu, Tibet. http://www.dobum.org/index.php…
3. Khenchen Lama, P. D. (2009). Heart of Yoga Meditation. (v tibetanščini)
4. Khenchen Lama, P. D. (2010). Songs of Meditation – trije volumni – Dhalu Pedma Gesar (vol.1), Dhonlu Yidzhin Norbu (vol. 2), Taklu (vol. 3). (in Tibetan)
5. Khenchen Lama, P. D. (2015). Nature of Phenomena Dharma Songs. (v tibetanščini) http://www.tibetanebook.com/…
6. Khenchen Lama Rinpoche (2016). Tibetan Meditation Yoga: Ancient Teachings Living Today (v samozaložbi).
Njegova svetost 14. Dalajlama in Njegova Eminenca Chodpa Lama Tashi Dorjee sta napisala molitvi za Rinpočejevo dolgo življenje.
(slika Nubchena Sangye Yesheja)
Linija 
Nubchen Sangye Yeshe
Nubchen Sangye Yeshe je bil eden od petindvajsetih učencev Padmasambhave. Sangye Yeshe pomeni  Buda Modrosti. Bil je glavni prejemnik učenj Anuyoge in Yamantake Mahayoge. Poleg Guru Rinpočeja so bili njegovi učitelji tudi Traktung Nagpo in Chogyal Kyong v Indiji, Vasudhara v Nepalu, in Chetsen Kye iz države Drusha.
Indijo in Nepal je obiskal sedemkrat. Ko je zlobni kralj Langdarma poskušal uničiti budizem na Tibetu, je Sangye Yeshe kralja prestrašil, in sicer tako, da je s kretnjo desne roke povzročil, da se je čudežno pojavil ogromen škorpijon velikosti devetih jakov. S tem je Langdarma izgubil pogum, da bi preganjal Vadžrajana Sango, katere člani so bili oblečeni v bele halje in nosili dolge lase. Zato Nubchen Sangye Yeshe velja za pomembno osebo pri razvoju Bele Sange laičnih jogijev, ngakp.  Khenčen Parchhimbha Dorjee Rinpoče velja za enega od njegovih reinkarnacij.  Nubchen Sangye Yeshe slovi po tem, da je ohranil številne tantrične linije v t.i. “temačnem obdobju” zgodovine Tibeta (okvirno med leti 842 in 978 n. št.), ko je državna podpora samostanskemu budizma upadla.
Nubchen je napisal mnogo del, vključno z Lučjo za oko o premišljevanju (bsam gtan mig sgron), obširno razlago zgodnjih tibetanskih kontemplativnih sistemov. Njegovo daleč najdaljše delo je malo bran Oklep proti temi (mun pa’i go cha), sistematični komentar na Kompendij Suter o namenih. Ob pripravah komentarja je Nubchen študiral neposredno pod Chetsenkyejem in drugimi prevajalci Kompendija Suter. Nubchen Sangye Yeshe je v Samten Migdronu vzpostavil poglavitno razločevanje znotraj Mahajane med “Postopnim vozom Bodisatev” (Sanskrit: Bodhisattvayana) ter „Nenadno Mahajano”, nanašajoč se na Dhyano, Ch’an ali Zen šolo.
Sangye Yeshe pomeni Buda Modrosti.